články

• Videorecenze od IGN

Hodnocení 6/10

• Recenze od Game Tiscali

„V rámci žánru docela dobrá střílečka, která se snaží konkurovat špičce, ale nedaří se jí to, protože se drží příliš při zemi. Pokud nemáte v plánu hrát multiplayer, připravte se, že za pět hodin bude po všem. Těch pět hodin se ale budete docela obstojně bavit.“

Hodnocení 7/10

Celá recenze zde.

• Recenze od PlanetXbox360

„Od té doby, co EA oznámila návrat Medal of Honor, a že bude zasazen do afghánského prostředí, jsem byl velmi nadšený. Je potřeba vyvinout velké úsilí na to, aby vytvořili realistickou a dobře zpracovanou hru z války, která ještě pořád trvá. V této hře Danger Close vytvořili singleplayer a švédské studio DICE vytvořilo multiplayer. Výsledkem jsou v podstatě dvě hry v jednom balení. Rozdílem je to, že proti jiným moderním střílečkám, kde hráč nemá moc daleko od singleplayeru k multiplayeru, zde to jsou dvě rozdílné věci.“

Hodnocení: 7.7 / 10

Celá recenze zde.

eurogamer

• Recenze od erurogamer.cz

„Celkově musím s překvapením konstatovat, že singleplayer Medal of Honor mě nakonec rozhodně nezklamal, ba naopak. Po nemastném a neslaném úvodu jsem si užil frenetickou bojovou vřavu, která nutí k odehrání v jednom zátahu, byť spíše kratšího trvání. Poté nezbývá nic jiného, než se vrhnout do multiplayerových klání.“

Hodnocení: 8/10

Celá recenze zde.

gamesmaster

• První recenze Medal of honor od GamesMaster

„A je to tady! Papírový magazín GamesMaster se zaměřil na akční FPS Medal of Honor jako první. Ve své pětistránkové recenzi ohodnotil hru 85% ze 100% možných. Hra je podle autorů článku více realističtější než-li Call of Duty a sází především na multiplayer od studia DICE. Nicméně došlo i na porovnání s nejnovějším Battlefieldem Bad Company 2, který je dle dosavadních slov redaktorů GamesMaster o třídu níž než Medal of Honor.“

HODNOCENÍ: 85%

logo2

• Dojmy z MP bety od GamePark.

„Konec mého článku, tak jako obvykle, patří závěrečnému zhodnocení. Multiplayerová beta Medal of Honor není tak špatnou hrou, své publikum si určitě najde. Co určitě, stoprocentně! Pokud bych se však měl vyjádřit o jakémsi "vrácení dluhu“ a opětovném přechodu z Call of Duty (4) na Medal of Honor, musím být skeptický. Podle mého názoru není tento multiplayer až zas tak progamingově laděný, minimálně tomu dva nabízené módy nenasvědčují. Nedokáži si totiž představit, jak by nějaké týmy bojovaly v Team Deathmachi (ten se sice hraje, ale není nejpopulárnějším), to Combat Mission vypadá nadějněji. Jenže by se systém pravidel musel trochu upravit, současný stav není ideální. Tím pádem vidím pro Medal of Honor podobnou budoucnost, jako pro Battlefield: Bad Company 2, tedy public hraní. To není zase tak špatné, ne?"

Celý článek zde.

eurogamer

• Dojmy ze singleplayeru Medal of Honor

„Pokud bych tak měl uzavřít své dojmy z těch tří misí, jako nejlepší vlastnost nového MoH bych asi vyzdvihnul velmi reálnou a syrovou atmosféru drsného konfliktu v reáliích precizně provedené země, která se snad v žánru FPS ještě neobjevila. Hra tak nějak působí hodně dospěle a dramaticky, byť v jádru to je zase jen další kousek do krabičky arkádových stříleček, který sází na řemeslně dokonalé provedení války v Afghánistánu, ale do žánru nepřináší vlastně nic nového. Jedno je ale jisté, horší než minulé díly nová MoH určitě nebude.“

Celý článek zde.

hrej

• Dojmy z beta verze od Hrej.cz.

„Obavy z toho, že multiplayer Medal of Honor bude pouze levným plagiátem série Call of Duty, byly naprosto liché. Ano, je to pořád jenom střílečka, ve které hrajete za vojáky, třímající v rukou roztodivné bambitky, ale minimálně se snaží o zcela jiný přístup, než konkurence.“

Celý článek zde.

bonusweb-logo

• Betu okusili také autoři Bonuswebu.

„Jinak jsme spokojeni. Ačkoliv multiplayerové hraní Medal of Honor nepřineslo žádnou nečekanou novinku a je vcelku dost podobné Modern Warfare 2, je to velmi zábavná činnost. Snadno vás obere o spoustu hodin času.“

Celá recenze zde.

gameplanet

• Preview z Gameplanet.

„Restart celé série byl určitě dobrý nápad jak oživit upadající značku. Zasazením hry do aktuálních konfliktů na Blízkém východě je taky dobrý tah. Cílem tvůrců je určitě porazit nynějšího „krále“ FPS Call of Duty na obou frontách. Věřím, že v multiplayeru se to podaří, hra nabídne hráčům dedikované servery a hlavně na něm pracují tvůrci Batllefieldu . Hra pro jednoho vypadá také nadějně, takže pokud tvůrci nic nepokazí dostane se nám do rukou skvěla válečná akce, která bude určitě schopná minimálně konkurovat CoD:MW2. Hra vychází 15.10.2010 na PC, Xbox 360 a PS3.“

Celá recenze zde.

eurogamer

• Své dojmy z bety uveřejnil český Eurogamer.

„Zbývá jen doufat, že k solidnímu multiplayeru, ale v mantinelech dnešního standardu, tvůrci přidají ještě působivější singl kampaň, k čemuž mají ostatně vystavěné slušné kulisy. Medal of Honor má vyjít na PC, PS3 a X360 již letošní říjen.“

Celá recenze zde.

ign

• Videopreview z IGN.